sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Hubaa Google translatorilla

Kuuntelimme tolkuttoman hienoa Postmodern Jukeboxin versiota Beyoncen Halosta:



Piruuttani syötin laulun sanat Google Translatoriin. Tässä tulos:

Muista nämä seinät Rakensin?
No, vauva ne murtuivat
Ja he eivät edes sietää taistelua
He eivät edes ääntäkään
Olen löytänyt tavan antaa teille
Mutta en ole koskaan oikeastaan ​​ollut epäilystäkään
Pysyvä valossa oman halo
Sain angel nyt

Se on kuin olen herännyt
Jokainen sääntö sain teille Breakin '
Se on riski, että otan
En ole ikinä kiinni sinut ulos!

Kaikkialla Etsin nyt
Olen ympäröi oman syleillä
Vauva, voin nähdä Halo
Tiedät minun Saving Grace
Olet kaikki mitä tarvitset ja enemmän
Se on kirjoitettu koko kasvojen
Vauva, voin tuntea halo
Rukoilkaa se katoa

Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo, halo
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo ...
Halo, ooh ooh ...

Iski minuun kuin säde auringon
Burning läpi minun synkimpinä yön
olet ainoa jonka haluan
Ajattele Olen riippuvainen valoasi
Vannoin en koskaan laskea uudelleen
Mutta tämä ei edes tuntuu falling
Painovoima voi unohtaa vetää minut takaisin maahan uudelleen

Ja se on kuin olen herännyt
Jokainen sääntö sain teille Breakin '
Se on riski, että otan
En ikinä kiinni sinut ulos!

Kaikkialla Etsin nyt
Olen ympäröi oman syleillä
Vauva, voin nähdä Halo
Tiedät minun Saving Grace
Olet kaikki mitä tarvitset ja enemmän
Se on kirjoitettu koko kasvojen
Vauva, voin tuntea halo
Rukoilkaa se katoa

Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo, halo
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo ...
Halo, ooh ooh ...
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo, halo
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo ...
Halo, ooh ooh ...
Halo, ooh ooh ...
Halo, ooh ooh, oh ...

Kaikkialla Etsin nyt
Olen ympäröi oman syleillä
Vauva, voin nähdä Halo
Tiedät minun Saving Grace
Olet kaikki mitä tarvitset ja enemmän
Se on kirjoitettu koko kasvojen
Vauva, voin tuntea halo
Rukoilkaa se katoa

Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo, halo
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo ...
Halo, ooh oh ...
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo, halo
Voin tuntea halo, halo, halo
Voin nähdä halo, halo ...
Halo, ooh oh ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti